Una cinquantena d'estudiants navarresos fan parada a Sant Guim en el Camí Ignasià

25/06/2026

El projecte busca fomentar la cohesió entre els estudiants abans d'iniciar una nova etapa acadèmica

Una cinquantena d'estudiants de 16 anys del Col·legi Sant Ignasi de Pamplona han fet parada a Sant Guim de Freixenet durant el seu recorregut pel Camí Ignasià. La iniciativa combina senderisme, convivència i creixement personal per celebrar el final de l'etapa de l'ESO. La ruta travessa diversos municipis de Ponent com Cervera, Sant Guim, Lleida, el Palau d'Anglesola o Verdú abans d'arribar a Manresa.

Els joves han recorregut diferents etapes a peu i han fet nit en diversos municipis del territori. A Sant Guim han pogut descansar, gaudir de la piscina municipal i conèixer de prop un dels punts destacats d'aquest itinerari vinculat a la figura de Sant Ignasi de Loiola.

Més enllà de l'experiència esportiva, el projecte busca fomentar la cohesió entre els estudiants abans d'iniciar una nova etapa acadèmica. El Camí Ignasià s'ha consolidat en els darrers anys com una ruta de pelegrinatge i descoberta que cada vegada atrau més visitants.
Cel Márquez